måndag 17 januari 2011

Mjau.

Efter att ha sovit bort min terapitid, tränat lite halvhjärtat, och handlat hem en massa supernyttig mat så infinner sig den bekanta, ack så svårhanterliga, rastlöstheten. Så... nu drar jag iväg på en jamsession med Minnie och lite jazzkatter! Blir till att lapa rödvin på Söder och låta min konstnärssjäl löpa fritt! Älskar när jag får vara mig själv, prata litteratur, ryska kompositörer, och kommande utställningar, utan att folk uppfattar en som pretentiös. Blir dock ingen sång för mig idag, jag ska bara vara utsmyckning. Glittrar i ett svart tight fodral, leggings och en svart sidenskjorta, öppen, artsy stile. Sminkar mig dock lite för mycket för att smälta in helt på söder, och pälsen sticker ungefär lika mycket i ögonen på vissa, som min förkärlek för lätt vulgära accessoarer i form av statement ringar och märkesklockor i guld. Då är Minnie mer klockren. Älskade, älskade Minnie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar