måndag 3 januari 2011

- att verkligen, verkligen inte bry sig, del 3.

Min killkompis håller upp sin mobil och skrattar högt. Varpå vi alla vill veta vad som är så roligt.

- Nej asså, min polare är i Åre med ett gäng grabbar och han skickar så störda sms till mig.

- Typ som?

- "Vi är så jävla packade hela tiden och alla tjejerna är också helt borta och lätta." läser han upp och alla brister ut i ett kollektivt gapskratt. Utom jag. Jag biter ihop käkarna och sväljer.

- Här är ett till, "slynor till höger, slynor till vänster, lätt tjej här, lätt tjej där, sätta på, sätta upp, sätta ner, bitches hit, bitches dit" citerar han och alla skrattar ännu mer.

- Trevligt, säger jag och ler äcklat. Känner blodsmak i munnen.

- "LIGGA, LIGGA, LIGGA!"

Mer skratt. Jag blir nästan yr av irritation.

- Det roligaste är att de bara varit där typ två dagar och de har typ legat med 5 pers var redan...

- JAG. BRYR. MIG. INTE! Skriker jag, när jag känner att jag kommer svimma på grund av syrebrist om jag inte gör det. Alla stannar upp och tittar roat på mig.

- Nej K, det är klart du inte gör det? Du känner väl inte ens de killarna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar