tisdag 25 januari 2011

Min-Minnie B-day celeb. och avskedsfest för J&C!

Jobbat hela dagen, är bara hemma nu för att sminka mig (ljusgrå ögonskugga, plommonläppar) och hämta presenterna. Ska bege mig till stammisstället och kindpussas med världen, dricka whiskey sours och sittdansa (hoppa upp ned på min barstol som en galning och sjunga med i varje låt) och försöka må allmänt bra! Missade middagen, som säkerligen var fantastisk, men ser nu fram emot att trängas med de närmaste, och ytligt bekanta. Svårt att bestämma vad jag vill ha på mig bara. Ibland undrar jag vilka ni alla är, som läser. Ibland tycker jag det är fint att jag inte vet. Vi är främlingar allihop då.

Idag känner jag mig inte som Demimonde alls. Eller Kameliaflickan. Kan bero på att jag för en gångs skull inte har en hel hop män som tar upp all min tid och energi. Borde verkligen försöka vara ensam ett tag. Men nu jinxar jag säkert bara hela grejen, och så snubblar jag över en massa nya pojkar. Så jag ska vara tyst. Hörs senare dolls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar