fredag 21 januari 2011

du håller ingens hand, du tror att alla skulle titta då, men jag håller din ibland, för det är kallt nu, och jag fryser så.

Ännu en natt med alldeles för lite sömn.

Han sitter på soffan, med sina jeans, barfota och bar med överkropp. Håret fortfarande lätt fuktigt efter duschen han tog när han kom. Han är nästan vacker vid den här tiden på natten. Jag är så svag för hans hud och hans kyssar. Hans intelligenta, hårda, nyfikna, bestämda händer. Jag får inte nog av honom. Alls. Att vara nära honom gör mitt huvud klarare och mina ögon suddiga. När vi är i en säng, så känns varje beröring precis sådär som det ser ut att göra på film. Men det är inte en vuxen passion, som vet vad den vill. Vi är som två veliga tonåringar, där kropp och tanke inte går ihop. Där finns inga reflektioner eller självbehärskning. Bara smaken av någon annan och värmen från en kropp som vill ha mer. Och mer. Och lite till.

If I could quit you, I'm not sure I would.

Kom hem när du vill
jag är vaken hela natten
kom hem när du vill
jag är vaken hela natten

Säg ingenting till mig
jag ser allting ändå
säg ingenting till mig
det hörs på stegen när du går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar