lördag 5 februari 2011

you are, the only exception.

Trött, trött, trött Kameliaflicka idag. Sov helt själv utan minsta lilla godnattbesök i natt och ändå sov jag inte särskilt bra. Varit ute med mormor på landet en sväng idag, åt lunch på ett värdshus (som inte öppnat officiellt än) och pratade om livet. Nu vilar jag, läser och försöker hitta någon form av energi till att leva. Tanken är vin och middag hos Minnie. Känns som att hela världen sliter lite i en just nu, alla ska ha sitt. Hur man än gör så blir folk inte nöjda. Längtar ännu en gång efter riktig egentid. Har ingen egentlig lust att göra mig iordning heller, borde föna håret men orkar nog inte, så blir naturligt lockigt istället. Kommer ihåg tatueringsmässan 09, då jag kände likadant. Så jag satte på mig en guldig teatermask och svart chiffong. Om man bara kunde göra det nu också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar