lördag 19 februari 2011

för att listor är kul.

När Kameliaflickan goes Friscus
(vilket  jag i mitt egna lilla huvud beräknar mig själv vara onsdag, men jag brukar alltid ha helt åt helvete fel så det dröjer nog en hel vecka till)

- äta lunch på Vapiano (som jag inte gillar) med Luii (för att hon gillar det).
- dricka 1 perfekt whiskey sour på stammisbaren och riktigt njuta av den.
- kyssa Watson i timmar.
- ta en lång fika/middag med bästis och prata, prata, prata.
- börja gymma igen, försiktigt men regelbundet.
- åka till mormor.
- ta en, inte för lång, promenad själv i vintersolen, ordentligt påklädd.
- klippa mig.
- gå på min terapi.
- sjunga (känner mig så konstig utan sång att jag lyssnar på gamla dåliga inspelningar av mig själv, riktigt tragiskt)
- äta sushi, lax, kyckling, en semla (och helt guilt-free annat onyttigt), dricka läsk och té.
- åka till Chloé och gadda mig lite.
- inte gå ut och festa första helgen tillbaka hur gärna jag än vill, inte stanna uppe sent och sova för lite.

1 kommentar: