tisdag 22 februari 2011

I'm alive.

Igår var sista sjukhusdagen (peppar, peppar, ta i trä). Idag mår jag mycket bättre, kunde till och med äta lite igår. Med lite menar jag en fjärdedel av en barnpizza. I söndags kom världens finaste babymama hit och fixade soppa åt mig, låg och småpratade med mig i några timmar och var bara allmänt söt! Vita tulpaner hade hon med sig också (vita blommor är aldrig fel hos Kameliaflickan). Idag har jag behövt ha ett ganska jobbigt möte via telefon, men jag tror det fick bra (peppar, peppar, igen). I övrigt har det varit ganska jobbigt, en massa personliga familjeproblem som inte lär lösa sig i första taget, samtal med polisen osv. Jag återkommer senare idag darlings, vad kan man hitta på när man orkar gå uppför max en trappa, och måste vila i en timma när man dammsugit sin tvåa? Skulle gärna åkt och gaddat mig, men kanske inte är en så bra idé med tanke på att jag knappt ätit på två veckor.

Saknar mitt liv, så mycket. (Och med liv menar jag god mat, vin och whiskey sours. Och sex som inte är lugnt och försiktigt.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar