lördag 7 januari 2012

tack gode gud för att man är tjej.

Har hittills haft en riktig tjej-helg. Gårdagen innehöll pasta och rödvin, minst 20 tända ljus och en väldig massa underbara men högst tvivelaktiga sånginsatser till Maggio, Britney och svenska 90-tals hits. Blev en väldigt sen kväll som resulterade i en tom box vin och två tomma chipspåsar. Vaknade för att förtära ännu mer pasta, och gråta till filmen Dagboken. Nu saknas bara ett paket glass och kakdeg för att man ska uppfylla klyschan på riktigt, men vi tänkte trycka i oss semlor istället.

Sedan ska jag ta ett långt bad för att få mig själv att se respektabel ut igen, sätta på mig något som svajar fint när man rör på sig och måla läpparna röda. Blir ett glas på Gondolen vid 22 och sedan får vi se. I övrigt skickade jag alldeles för mycket fyllesms igår om jag inte vågat läsa än, och är allmänt trött på män och kärlek. Men det känns ganska okej just nu.

Hörs senare darlings.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar