söndag 4 september 2011

och det enda som är bättre än min säng, är din säng.

Blev by the way ingen N den här veckan. Han skulle på något handbollskollo för vuxna män i Örebro typ. Men det är okej. Jag tror det är det i alla fall. Saknar honom dock. Mycket. Speciellt ikväll då det faktiskt var väldigt kallt, trots strumpisar, en extra kofta och en stor halsduk. Jag tycker om kyla. Men då måste jag också få ha en varm manskropp som värmer mig. Även om han är mer än så. Har alltid varit mer än så. Om jag kunde ta mig till Örebro så skulle jag göra det. Även om det skulle innebära att jag måste ligga ihopklämd med honom i en våningssäng, i ett rum med tre andra svettiga, snarkande män. Om det inte är kärlek så vet jag inte riktigt. Har jag sagt hur mycket jag tycker om den mannen förresten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar