lördag 5 mars 2011

Sammanfattningsvis.

Träffat guddotter och sjungit liten till sömns. Tagit ett graviditetstest. Jobbat. Tittat på Svindlande Höjder. Bråkat med J. Varit hos min psykolog. Haft möte med försäkringskassan. Varit ute på landet med älskade mormor och ätit räkmackor. Bokat tid för nagelförlängning. Bio, närmare bestämt Black Swan imorgon med mami. Hittat en bok om Schubert till min samling om kompositör-biografier. Middag, vin och tequila med flicksen ikväll (räkor till förrätt, lax med potatis, sallad och lime aioli). Hittat en mörkgrå (älskar grått) kappa/kofta för ingenting på Zara (just nu bärs den över min mockajacka, så att enbart min gigantiska pälskrage syns). Målat naglarna mörkt silvriga. Vet dock inte var jag vill gå ikväll. Vill slappna av, dansa, träffa folk. Världen känns jävligt trött just nu. Men vem vet, det kanske blir en okej kväll ändå. Snygg tänker jag iaf vara. Ska i vilket fall som helst bli så skönt att träffa tjejerna. Sistahs before mistahs. Typ.

Det här är en sån där kväll då man i sitt nyktra tillstånd önskar att det fanns en alko-spärr på mobilen. För jag lär säga saker jag inte menar, och fucka till allting ännu mer. Ses i vimlet dolls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar