lördag 19 mars 2011

keep on keepin' on.

Varit rätt tyst, jag vet. Anyway;

Gjort ett försök att fira St. Patricks Day. Fikat med Angela. Läst igenom vad alla från USA skrev till mig innan jag åkte (och undrat när jag slutade vara amazing?) Fyllt lägenheten med vita tulpaner och blekrosa rosor. Bestämt mig för att låta mitt hår vara lockigt oftare. Köpt glas och skålar på Åhléns. Tvättat och bäddat nytt. Allt som är nytt känns bra. Skrivit massor med nya listor. Ätit middag med Chloé (marinerad färsk kyckling, i  en form med salt, peppar, olivolja, citron, rödlök och vitlöksklyftor samt vitt vin, ät med champinjonsås, ris och sallad, minibiskvier från jobbet till efterrätt). Pratat pojkar, inredning och tatueringar. Nu har jag gjort mig i ordning, rostrosa transparent skjorta med svart spetsbh under, vita naglar, mörka ögon, bleka läppar. Ska plocka på mig en flaska rött och dra på mig pälsen. Middag hos Caroline med hennes underbara pojkvän som är här från Irland, Minnie och så kommer nog Ida senare. Idag hoppas vi på utgång.

Och just det. Vet ni vad hans skrev i torsdags? Att han tror att han gjort ett misstag. Han tror iaf det. Nej, ikväll hoppas vi verkligen, på utgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar