tisdag 15 mars 2011

bonne nuit, mis amis.

Hemma nu, hade kunnat stanna i timmar till om det inte vore för att jag ska upp tidigt imorgon. Bilturen hem gick alldeles för fort tycker jag, trivs så bra med N. Efter att ha fikat, kollat film, lagat mat och pratat massor med en kille som är nästintill perfekt, så känns det som att jag kommer klara av att behöva träffa J imorgon på jobbet. Vi håller tummarna för att han sjukanmält sig så jag slipper se honom helt och hållet. Jag ska sova nu, men jag har verkligen haft kul med N idag. Jag är så glad att vi slappnat av och bara kunnat hänga, och att vi inte förväxlat den fina stämningen med något annat och råkat kyssa varandra. Vad jag verkligen behöver nu är en stark, underbar, vacker, rolig, stöttande killkompis. Vilket han är. Så så bra. Finaste N. Ska ta lite godnatt-tabletter nu och försöka tänka på vilken otrolig tur jag har som lyckades träffa en kille som visade sig bli en så bra vän och givande del av mitt liv. Om alla random killar, alla mellanting och distraktioner, alla små onödiga saker som runnit ut i sanden, har lett fram till att jag har fått ha en N, då känns det helt okej. Då har det nästan varit värt det. Vackra människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar