lördag 28 maj 2011

and baby, heartbreak's not a state of mind, it's all i am, and ever been

Fått hem min jävla skitiphone som jag är så fruktansvärt missnöjd över. Inte för att det egentligen är fel på den, utan för att jag är den mest otekniska människan i denna värld. Jag gillar verkligen inte... prylar. Att den har 34535768 funktioner när jag helst bara ringer och sms:ar, det är också sjukt frustrerande. För nu när man betalar för helvetet så måste man ju använda allt det där. FANSKAP. Fast kanske är jag mer stressad över mina relationer just nu, och att allting går helt åt helvete.

Ska iaf ta ett bad nu, och sedan göra något halvdant försök till att vara snygg. Födelsedagsmiddag för bästis på söder ikväll. Har noll lust att dricka, men ska bli skönt med lite tjejhäng. Nu när alla män ger en huvudvärk och hjärtesorg. Skulle inte förvåna mig om lösögonfransarna jävlas, om jag vrickar foten av mina 14 cm klackar, om jag spiller rödvin på hela mig, och springer på något misslyckat ragg från förut. Känns inte riktigt som min helg det här. Och imorgon är det mors dag. Borde fixat blommor till mamma idag, men får väl stressa iväg och göra det när jag vaknar miserabel och bakis imorgon.

Jag borde bara följt med mitt ex-kex på spelning i en svensk småstad istället. Då hade jag och N inte bråkat igår och jag hade inte saknat J såhär mycket. Dessutom så hade jag fått dricka hur myckte gratischampagne jag ville, och sitta och leka dagen efter rockstar med solglasögon vid hotellfrukosten. Next time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar