lördag 14 maj 2011

egentid.

N och jag tar en liten paus från varandra. Hittills har jag bara saknat honom, och blivit påmind om varför han borde vara en så självklar del av mitt liv. Nu tar jag på mig mina easytones och kör lite pw, innan det blir burgers och corn på mina föräldrars balkong. Känner mig ganska osugen på utgång denna, något gråa, helg, men får se hur det blir. Att titta på ESC känns inte direkt som den ultimata lördagskvällen. Igår var jag förbi stammisstället, drack en drink innan tröttheten och känslan av att vara på fel ställe kröp sig på. Så istället tog jag och mina 15 cm partypjucks oss iväg till Ida, som hade kvällsbakat en rabarber-kokos-sockerkaka. Blev té och tjejsnack, innan jag var hemma vid halv 3. Känner att jag behöver ta det lugnt, har mycket i huvudet. Ett oroligt hjärta och alkohol är inte den bästa kombinationen. Längtar tills jag är i N's starka, trygga, vackra armar igen. Men inte än, inte än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar