torsdag 26 maj 2011

aldrig nöjd.

Vaknar av att J undrar om jag vill ha sällskap en stund. Vilket jag såklart vill. Och jag är så glad när jag får vara nära honom, men jag gråter ändå när han går. Har precis duschat, ska ner och handla något i matväg och sedan göra mig i ordning. Ska in till stan och fixa någon form av present till bästis, och sedan så står NM med N, följt av matlagning och hemmamys på schemat. Blir säkert en bra dag. Men mest av allt längtar mitt hjärta efter att få spendera en hel dag med J, köpa äcklig snabbmat och titta på film i sängen på min dator, ha sex i timmar och somna med orden "jag älskar dig" på mina läppar.

I övrigt så har jag insett att jag tröstäter när jag inte får tillräckligt med sex. Jag blir rastlös, ångestfylld och kan inte sova. Detta löser jag med kolhydrater i överflöd. Förstår ni hur tragiskt det är? Hur fan jag lyckas ha två män i mitt liv men inget sex, det är en annan fråga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar