söndag 22 maj 2011

but the touch of your lips, is a chock not a kiss, it's electric twist.

Idag mår man väl sådär lagom bra. Blanda alkohol är aldrig en intelligent idé, och för min del blev det både rosé, whiskey, och läskande rabarberdrinkar idag. Kom hem vid 4 imorse, med min vackra karl. Han gick precis, efter en massa pussar i sängen. Vi får fortsätta ikväll när vi ses igen.

Igår på dagen åt jag och Ida lunch i solen (baguetter med räksallad, kallrökt lax, sallad och avokado) och allt drog ut på tiden så jag missade N's ex middag. Drog till älskade stammis-stället vid 10, kramades och kindpussades med folk. Det var en f.d bartenders sista kvällar i Sthlm på ett tag, så det kändes viktigt att gå dit. Vid halv 1 så rörde sig jag och Minnie mot Skanstull för att möta upp både N's sällskap, och de Ida var med och dra till Trädgårn. Idas gäng fick dock för sig att de hellre hängde på Dovas (?!) och spelade biljard (?!) och när vi kom hem till N's ex så blev vi kvar där istället. Hennes pojkvän var supermysig och hur trevlig som helst, och hon var inte alls skräckinjagande. Nu var ju jag ganska full, och de med, men ändå.

Nu ska jag kurera mig, också känt som tvinga mig själv att få ur mig den alkohol som finns kvar i kroppen (sista timmarnas whiskey skulle jag tro), ligga med kalla handdukar över huvudet, ta en alvedon, dricka cola och äta lättsaltade potatischips. Yesbox. Någon gång ikväll måste jag ju samla mig och göra mig ordning för söndagshäng med mannen också. Hoppas ni hade en fin lördag. Om ni drack mindre än mig så hoppas jag att ni är ute i solen och njuter nu, för den här dagen kommer jag inte hinna ta del av alls.

Later dolls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar