torsdag 14 april 2011

that thing called life.

Fin dag i solen, lunch på Fresco med babymama, en snabbis på Kvarnens uteservering med lite flicks, och sedan gick jag och Minnie till Fotografiska (där jag inte missat en enda utställning sedan de öppnat) för att avsluta kvällen på stammisbaren med rött, oliver och breadsticks, i vanlig ordning.

Nu ska jag duscha av mig dagen, och sätta på lite tevatten. Vill ha rostade mackor och läsa herrgårdsromaner bland ljus som doftar rosor! Sedan ska jag godnatt prata med J som mest försöker undvika mig nu för tiden, och N som äntligen är hemma från Västerås.

Det behöver städas och tvättas här hemma, men jag orkar knappt vara här annat än för att sova. Hela min lägenhet undrar var J är, och saknar honom lika mycket som jag gör. Snart är det helg vänner, och det blir en väldigt lugn helg för min del.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar