onsdag 13 april 2011

för mycket i mitt hjärta, och för mycket i den här lägenheten.

Kan man (får man) vara småförälskad i en kille som man dejtar, och ändå vara kär i någon annan? Det här känns jättekonstigt, men just nu så tror jag att jag förstår hur det kanske var för E (kan inte hata honom längre), och det känns nästan som att han är den enda jag känner som skulle förstå mig?

I övrigt så fortsätter min inrednings och hemmafix ångest, hallen står lika stilla och spackel-dammig som för en vecka sedan, jag har precis insett att matbordet jag förälskat mig så totalt i nog är för långt för utrymmet det är avsett för, och jag vet verkligen inte hur jag ska få till det här med all jävla bokförvaring som skulle behövas i det här hemmet, då jag inte vill ta upp väggyta med bokhyllor (vill ha en enorm superfin sänggavel, vilket skulle utesluta den enda bokhylla jag har just nu, vilket inte går då jag har högar med böcker som ligger överallt och fortfarande inte har något hem.) Vet inte vad som stressar mig mest, eller som håller mig vaken längst om nätterna, möbleringsfunderingar, eller kärleksproblem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar