måndag 18 april 2011

jag orkar inte känna efter mer, för det gör bara ont då.

Jag har haft en lugn helg, varit ute på landet med mormor fredag och lördag, jobbat i solen och krattat löv. Grillat och ätit bullar. Rensat diken och släpat stora trädgrenar som fallit från tallen. Jag älskar att vara ute. Att se ut över upplöjda åkrar får mig att längta så efter det där livet på landet som jag alltid drömt om. Efter att gifta mig och få barn. Längtan efter barn är väldigt stor just nu. Jag har umgåtts lite med pappa, och igår var jag ute och tog en långpromenad med Ida, och solade. På kvällen kom min älskade J över en stund. vi gick ned till stenarna vid vattnet där vi satt så många nätter förra sommaren. Och jag bet ihop och grät inte alls, utan var bara lycklig över att få en stund med killen jag är kär i. Innan han lämnade min säng i natt så drog jag honom till mig, och frågade om han var min. Och han sade nej. Men jag är glad att han kom över ändå.

Idag väntar en heldag med N. Helst så skulle vi gått på någon utställning, men det är måndag. Istället ska vi hålla oss ute, njuta av våren och varandra. Hörs eventuellt senare.

Kyss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar