måndag 20 juni 2011

just idag skulle jag behöva lite regn.

Ligger i min säng med samma huvudvärk som förföljt mig i snart en vecka. Jag avslutade allt med N igår. Känns tråkigt, men jag är ändå mest lättad för att vi äntligen pratade ut om allting. Är trött på att låtsas, orkar inte försöka mer. Det kommer göra lite ont när han börjar dejta igen, men det är vad det är. Jag ville verkligen att vi skulle vara kära i varandra, men det verkar inte som att det fungerar.

J åker till USA imorgon. Känner mig stressad och orolig inför tanken. Har inte haft två veckor ifrån honom på väldigt, väldigt länge. Jag har gjort en playlist till J, och spelat in en godnattvideo som jag hade tänkt dela med mig av när han åker. Tror dock inte det blir så nu. Känner ingen kärlek någonstans längre.

Har lovat mig själv att ta mig till gymmet och att städa hemma idag, så att jag kommer hem till en ren lägenhet efter midsommarhelgen. Blir bra för mig att komma bort några dagar ni när N och jag är done och J åker. Vänner och vin, och förhoppningsvis lite sol ute i Skärgården. Jag vet att ni tror att två veckor är kort tid, men det är det verkligen inte alltid. Allt hinner ändras på två veckor, om det är meningen att det ska göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar