tisdag 14 juni 2011

du är så vacker men jag vet inte vem du är längre.

I söndags mötte jag upp N i stan. Han gav mig en stor röd ros, och i bilen väntade ett paket till mig. Vi har inte setts på nästan 3 veckor och ännu en gång slogs jag av hur otroligt vacker den mannen är. Vi åkte hem (till honom) och lagade mat. Sedan åkte vi ut till Tyresö slott, som jag älskar. Vi gick runt i parken, och på upptäcksfärd runt ägorna. Det var varmt och blåsigt på samma gång. Träden därute är så höga och det växer både vallmo och pioner. Det var nästan bara vi, i en helt avskild värld, där tiden tycks stå stilla. Jag fantiserade om att jag var en adelsdam, N var min älskade mr Darcy, och att bara bortom skogen så dolde sig en engelsk hed. Sen åkte vi hem och kysstes i timmar och jag tänkte ännu en gång, att Gud vad han är vacker. Sen skickade J ett sms och jag glömde bort både slott och prinsar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar