onsdag 20 juli 2011

everyday och allt vad det innebär.

I måndags var det terapidags igen, en liten akuttid hos en psykolog som jobbar i samma team som min vanliga. Gick mest för att jag behövde mer Atarax så jag klarar sommaren. Gymmet efter det, hem för en quick fix, och sen mötte jag upp Minnie. Gick runt i stan och letade present till N, blev en bok om teckning, en om 1800 tals filosofie, ett spel om växter och blommor, ritkol, oljefärger, pensel och pannå. Massa smått med andra ord! Vi satt kvar i stan till sent och fikade. Kom hem och N kom över för en långpromenad vid vattnet. Andra killar kommer över för att ligga, den här vill bara vandra och åka hem.

Jag har jobbat och varit på allmänt dåligt humör. Har någon sorts muskelinflammation på baksidan av ena benet, typ över och under knävecket. Gör jävligt ont och så var jag tvungen att hoppa gymmet idag. Blev presentshopping till mamma på American Classics, och även något till mig själv. Har även passat på att köpa en fin liten boksamling när jag köpte böcker till N. Har lovat mig själv att låta bli att köpa det innan jag har bokhyllor, men kan aldrig låta bli. Åt middag med S och satt ute tills det blev för kallt. Har allt som allt spenderat alldeles för mycket pengar och ligger nu äntligen i min säng. Smink av, och sen en av mina nya böcker är tanken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar