måndag 22 augusti 2011

det var ett tag sedan du såg på mig sådär .

Vi har inte hörts på ett tag. Det är för att jag inte vet hur jag mår. Helgen har innehållit för mycket drinkar, först på stammisbaren i fredags, och sedan på diverse hotell i lördags. Lördagskvällen började med en hej då-sushi på Medis med Vix, whiskey sours och äppelcocktails på Hotellet (som ju inte är ett hotell, men ändå) följt av catch up och drinks med Millais på Scandic, ett glas på Debaser, och vin på Snaps. Sötaste och bästa killkompisen hämtade sedan upp N och körde hem oss till mig.

Natten innehöll sedan sång och något som påminner om kärlek (så otroligt mycket kärlek) innan vi fick alldeles för lite sömn (vi kysser varandra för mycket, och går hellre på upptäcksfärd längs varandras hud, ligger så nära vi kan, och lämnar spår på den andras kropp.) Men jag vet inte. Vågar inte riktigt vara lycklig den här gången, fast jag nog egentligen är det med honom.

I söndags åkte en väldigt bakis och trött Kameliaflicka ut till landet för att fira älskade mormor. Där bjöds det på bubbel, kräftor, nybakat bröd, kantarellpaj, och massor med blåbär och grädde. I övrigt tränar jag som jag ska och tänker på N hela tiden. Inte för att inte tänka på J, utan för att senaste veckan har han påmint mig om varför jag såg hela min framtid i hans ögon en gång i tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar