torsdag 4 augusti 2011

collide.

Vaknade imorse med torkade blommor i mitt hår, flera sms från en väldigt desperat bartender, och en jävla huvudvärk. Igår så blev det åtskilliga flaskor vin på en båt vid södra mälarstrand, på bekostnad av Minnies fantastiska papps! Några vänner till oss joinade i solnedgången och det blev en massa skratt, med en otroligt vacker utsikt som kuliss.

En liten sväng förbi både det ena och det andra stället, och där någonstans fick jag för mig att det var intelligent att lämna ut mitt nr till den flirtiga och supersöta bartendern. Han visade sig vara både alldeles för på för ett ligg, och för ivrig att nämna att han är modell och att jag kan googla honom. Avtändande? Ja. Vilket är synd för jag är mer än villig att hitta en fysisk distraktion som kan hjälpa mig att komma bort från den känslomässiga rastlöshet som är J och N. Bara sex är egentligen precis vad jag behöver. Men han har uttryckt sig så löjligt och omoget att jag inte kunde låta bli att vara hånfull och nedlåtande. Så jag lär skrämt bort honom. Vilket är helt okej, för pretty boys who knows it är inte riktigt min grej.

Har dessutom sagt att jag är borta från Sthlm några dagar för att få lite andrum. Inget besök på hans jobb inom de närmaste med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar